Ακόμη κι αν δεν βρεις οτι ζητάς
στην κόχη αυτή του απείρου
μην απορείς
"ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.’’

Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Ίσως


Ίσως…….
Ίσως θα θέλες να με λέγανε Μαρίνα
Να τριγυρίζω στα αρμυρίκια ,
Στις κατάφυτες πλαγιές των πεύκων το καλοκαίρι.
Οι αστερίες στον ουρανό,
στα κύματα να σαλαγούν τον πόθο σου.

Ίσως θα θέλες
Τα μαλλιά μου να έχουν το χρώμα της άμμου,
Της καθαρής άμμου σαν την φιλάει γαλάζιο το πέλαγος.
Άφησες δυο τρία κοχύλια απ τα μάτια σου
Στα μαλλιά μου
αστέρια τα έκανα και φωτίζουν τον ουρανό
Της ζήσης μου

Ίσως θα θελες
Τα μάτια μου να χουν το χρώμα των νιόφυτων δέντρων
Στο δάσος με τις κουμαριές,
Που ψάχναμε να βρούμε μανιτάρια.
Κρύβαμε της καρδιάς τα απόκρυφα
Σε μια κόχη γερασμένου κορμού βελανιδιάς.

Ίσως θα θελες να ήμουν αλλιώς…

Ν αρνηθώ την ζωή που δεν έζησα
Στα δυο σου χέρια;

Ν αρνηθώ την φωτιά που μ έκαψε
Απ τα δυο σου τα μάτια;

Ν αρνηθώ τον ανίκατο έρωτα;
ίσως….

Ίσως θα θελες να με φώναζαν Μαρίνα
Ίσως……


5 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Mε όλο το θαρρος που εχω απεναντι σου θα πω απλως την αποψη μου .
Εγραψες κατι εκπληκτικό, και οταν λεω εκπληκτικο το εννοω.
Ομως η τελευταια προταση δεν μου πηγαινει με το υπολοιπο.
Ξαναδιάβασε το να δεις ποσο ομορφο και δυνατο ειναι να τελειωνει στο "θα θελες να με φωναζαν Μαρίνα.. ισως"..
Κι αστο εκει..
Οτι ωραιοτερο εχω διαβασει το σημερινό σου .
Συγνωμη που ειπα τη γνωμη μου ε??
Μεταξύ μας ...
Φιλιά πολλα .. μου ελειψε η γραφή σου

Anastasia είπε...

Σ ευχαριστώ μικρή ηλιχτίδα. Το έκανα ισως ειναι καλυτερα ετσι.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Αναστασία! :)

Δίνεις όμορφες εικόνες!

Μαρια Νικολαου είπε...

Eδω δεν κολλαει το 'ισως " καλη μου...
Ειναι ΤΕΛΕΙΟ ετσι...
Πραγματικα απο τα καλυετερα σου
Φιλια πολλα

Unknown είπε...

Αναστασία μου πραγματικά υπέροχο . Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα . Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.