Ακόμη κι αν δεν βρεις οτι ζητάς
στην κόχη αυτή του απείρου
μην απορείς
"ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.’’

Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Απομεινάρι του έρωτα

Απομεινάρι του έρωτα....
γλύκα απ το φιλί σου
μια στάλα ζάχαρη
Στα χείλη.

Απομεινάρι του έρωτα....
χνούδι απ το χάδι σου.
Ένα αστράκι ,
Χωρά μες στην παλάμη μου,
Δες
Φέγγει τ άφατα στενά
Της μνήμης.

Απομεινάρι του έρωτα....
αχός απ την ανάσα σου,
μυρσίνη κι άσπρο γιασεμί
γιομάτος.

Απομεινάρι του έρωτα....
απανεμιά στην αγκαλιά σου.
Έγειρα κι απόθεσα
αιθέριο
δάκρυ
να σε δροσίζει
απ την πίκρα του κόσμου

7 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Aπτην πικρα τη δική μου ομως... ποιος θα με σωσει...
Καλημερα Αναστασια μου

jacki είπε...

Όλο αυτό μου θυμίζει θάνατο. Με αυτόν με γεμιζει. Μικρός ή μεγάλος ένας θάνατος...

Λάκης Θλιμμένος είπε...

... χνούδι απ το χάδι σου

καταπληκτικό!!!!

Να είσαι πάντα καλά

Anastasia είπε...

είναι φορές που ο έρωτας μοιάζει ε θάνατο. Λάκη σ ευχαριστώ για το πέρασμά σου.

SUN W KNIGHT είπε...

...
But Lancelot mused a little space;
He said, "She has a lovely face;
God in his mercy lend her grace,
The Lady of Shalott."

Unknown είπε...

και μια στάλα βροχής για μια δροσιά ακόμη...

φιλιά βρόχινα...

Anastasia είπε...

η δροσιά σας φιλοι μου είναι πολύ ομορφη και τρυφερη